2017-10-02

Mitä täytyy tietää ennen artikkelin lähettämistä sisältöpalveluihin

Jos et vielä tiedä mitä artikkelimarkkinointi on, lue ensin Artikkelimarkkinointi, mitä se on?

Huomio kaikki kirjoittajat ja kirjoitustaidottomat! Nyt on aika kerrata luovan kirjoittamisen taitoja.

Modernin viestintätekniikoiden yleistyessä tietopohjaisen markkinoinnin suosio on nousussa, mikä on yksi vanhimmista ja tehokkaimmista tekniikoista saada kohdennettuja näkymiä sivustoille ja muuntaa ne ostajiksi. Tästä syystä artikkelien kirjoittaminen ja levittäminen ja muut julkaisut ovat nostamassa suosiotaan.

On olemassa jo monenlaisia työkaluja joita ihmiset käyttävät artikkelien levittämisen helpottamiseksi. Vaikka tämä on korvaamattoman tärkeää sisällön näkyvyyden kasvattamiseksi, se on vasta osa kokonaisuutta. There are already many tools that people can use to make the process of distributing their articles more easily. Though this is invaluable in getting the contents more exposure, which is only half of the story.

Katsotaan ensin muutamia yleisiä virheitä, joita jotkut tekevät ennen kuin lähettävät sisältönsä sisältöpalveluihin:

1. Artikkelien markkinoinnin merkityksen sekoittaminen artikkelin kirjoittamisen merkitykseen

Artikkelien kirjoittamisessa on kolme etua, joiden vuoksi markkinoit niitä: brändi, liidien luominen ja näkyvyys, joita kaikkia varten optimoit sisältöä.

Mutta on myös yksi syy miksi kirjoitat artikkeleja, ja se on yleisön tiedottaminen. Jos artikkeli ei keskity tähän ensisijaisen tärkeimpään tarkoitukseen, se ei voi saavuttaa kolmea yllä mainittua markkinointietua, koska ketään ei kiinnosta lukea niitä.

Sinun täytyy selvittää, kuinka voit saada ihmiset lukemaan artikkelisi ja sitten saada heidät klikkaamaan resurssilaatikkoa. Voit saavuttaa tämä tuottamalla parempaa sisältöä.

2. Artikkelimarkkinoinnin mahdollisuuksien maksimoinnissa epäonnistuminen.

Saatat jo tietää, että artikkelisi voivat auttaa luomaan lisää linkkejä sivustoosi. Mutta tiedätkö että voit saada enemmän kävijöitä ja paremman hakukonenäkyvyyden samoilla artikkeleilla?

Mainitse avainsanat strategisissa paikoissa, mutta älä käytä niitä liikaa. Osa käyttää jopa linkkitekstejä tehokkaana metodina. Mutta on tärkeää tietää, että suurin osa sisältöpalveluista ei tue ankkuritekstejä.

Muista että tässä ei ole ainoastaan kyse saapuvista linkeistä. Artikkelimarkkinoinnissa onnistuminen riippuu myös suuriyleisöisten julkaisijoiden sivustoille pääsemisestä ja mahdollisuudesta vaikuttaa muiden brändeihin laadukkaalla työlläsi. Paremmat hakukonetulokset ovat myös suureksi eduksi.

Mutta nämä jutut eivät vielä tuo paljoa rahaa. On myös muita tekijöitä, jotka voivat muuttaa artikkelimarkkinointiin tekemäsi uhraukset mahdollisuuksiksi, joilla voit tehdä lisää rahaa eikä pelkästään lisätä sivustosi kävijämäärää.

Tee suunnitelma ja katso että artikkelisi palvelevat tarkoitusta.

3. Sisällön julkaiseminen ei auta lukijoitasi

Mietit ehkä artikkeleja kirjoittaessasi, että haluat vain sivustollesi saapuvia linkkejä ja jokainen kävijä on yhtä hyvä. Arvaa mitä? Kaikki sisältöpankit ja sisältöhakemistot eivät automaattisesti hyväksy sisältöäsi. Usein heillä on ohjeistukset ja määritykset hyväksyttäville artikkeleille.

Voit lisätä julkaisevien sisältösivustojen määrää kirjoittamalla artikkeleja, joita palvelut haluavat jakaa eteenpäin. Tarvitset vain yhden julkaisijan, jolla on satatuhatta lukijaa, julkaisemaan kirjoituksesi lisätäksesi potentiaalista yleisöäsi yhdessä päivässä.

Kirjoita artikkeleja, joita julkaisijat haluavat julkaisuihinsa jos haluat artikkelimarkkinoinnin toimivan mahdollisimman tehokkaasti. Tämä tarkoittaa myös sitä, että sinun täytyy noudattaa yleisiä ohjeita, oikolukua, perehtyä hyvään aiheeseen ja jopa palkata kirjoittaja luomaan hyvä sisältötuote sinun puolestasi.

Lopulta kaikki riippuu vain omista valinnoistasi. Voit aloittaa hankkimalla vähän näkyvyyttä lisääntyvästä linkkien määrästä, mutta sen vaikutus on hyvin vähäistä. Tai voit nauttia suuresta näkyvyydestä panostamalla vähän enemmän sisällön laatuun.

Se on sinun valintasi. Et ehkä käsitä että hakemistoissa julkaistut artikkelit eivät voi saada samaa näkyvyyttä kuin hyvin pienelle ryhmälle kohdennettu sisältö.

Näiden kahden välisen eron ymmärtäminen auttaa sinua tietämään, millaisia artikkeleja haluat kirjoittaa ja julkaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti